last night

HejHej :) Gårkvällen blev helt okej. Vi hade trevligt och sådära. Satt och drack vin och lite öl och spelade spel och lyssnade på bra musik. Sen drog vi till Å och dansade och träffade människor och drack alldeles för mycke. Gratis är gott. Sen gick vi och åt lite mat och sen vinglade thilda och jag hem till henne och jag däckade tydligen på en gång enligt henne haha. Och jag minns inget annat så så kan det nog vara.

Idag så gick vi ut på stan i det fina vårvädret. Fan det gick ett lyckorus genom kroppen då alltså. Älskar verkligen våren och allt som har med den att göra. Vi gick till jenses (att man inte kan hålla sig där ifrån på sin lediga dag ens haha) och käkade mat och skvallrade om allt mellan himmel och jord. Sen skildes vi åt så åkte jag till Sala.

Väl framme i Sala gick jag hem till min älskade mormor och drack kaffe med henne och snacka skit. Och kollade på tv. Älskar att hon asgarvar lika mycke åt 2 och en halv man som jag gör haha! Så bakade jag faktiskt en chokladkaka och tog med hem hit som jag tänkte att jag och mamma kunde mumsa på ikväll framför en film :)

Och du sa att jag var speciell? ha-ha.. joru :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!