lite fint under kläderna

 

Gick förbi några affärer påvägen till mormor och fick med mig detta hem. Det är ju alltid bra att ha, man kan ju inte få för mycke om man säger så. Den röda färgen på Bhn blir inte riktigt rättvis på bilden, den är som trosorna i allafall, sweet! Och den svarta är lite längre där nere och blir fin under en transparand tröjja. :)



Fick dessutom med mig dessa vantar hem, älskar den typen då fingrarna är avklippta. Blir fint en kall vårdag med oversize tröjjor lager på lager och en stor sjal och kängor. You get the feeling?

Nu ska jag bada, jag är fan en sucker för att bada badkar. Så skön egentid. Sen vettetusan vad jag ska göra. Kanske ringa Ida och kolla om vi ska köra en sleepover med film? Mjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!