mig i ett nötskal

Dock är det inte riktigt så längre men när jag var mindre så tog jag åt mig av väldigt mycke. (jag visdade i och försig aldrig det, var/är hård som sten på utsidan haha). Men om någon slängde ut en kommentar i farten som löd typ "dom där jeansen ser man rätt stor ut i" (typ) åt ett par jeans jag hade på mig så kunde jag gå och grubbla i månader över om dom där jeansen gjorde att man såg större ut eller om det var jag som helt enkelt var tjock haha. Men nu slängde Fanny ur sig en kommentar förra helgen till Gabbi som löd "Men gabbi, visst är Fanny så lätt att tycka om? :)" Och den kommentaren tänker jag på jätte ofta. Jag blev sjukt glad av att hon sa så. Vet inte riktigt varför, men jag tycker om dom tjejjerna så otroligt mycke så blev jätte glad över att hon sa det. Har inte sagt det till henne, men du kanske läser nu? ;) Det var bara det haha :D



Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaa va söt du är !

2011-03-01 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!