ont ont ont

Ont i magen som fan. Mår illa. Är trött även fast jag sovit halva dagen. Är slut som människa. Men denna kväll kan bli bra ändå. Och funderar på om den inte blir bättre om man gör något utav den istället för att sitta hemma. Om den ändå inte bara kan bli bättre av att vara med fina vänner istället. Planerna är nämligen som så att jag ska befinna mig med mitt bästa humör hos thilda runt 7 snåret där även Filip och Joel kommer att befinna sig. Planerna är att vi ska börja med varsin vinflaska och skitsnack hemma hos henne och sluta på Å bland fulla och dryga människor vilket jag känner att jag inte pallar med just för tillfället. Men somsagt det blir kanske bättre än att bara sitta hemma och inte göra ett skit. Ja så får det bli, dusch nu och sen döda min mensvärk med alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!