Som jag väntat på denna dag!

Äntligen, äntligen har någon tagit tag i att lägga svart på vitt när det gäller "svenska föreningen" i Oslo. Äntligen har någon konfronterat Nicklas och frågat vad fan det är han sysslar med. Uppdrag granskning har nämligen vart där och gjort en dokumentär om det hela. Svenska föreningen är alltså stället jag bodde på det halvår jag levde i Oslo. Önskar nästan att alla såg på programmet för folk har knappt trott på mig när jag sa hur det var. Mamma förstod inte varför jag ville flytta hem och hon säger nu "ja man förstod ju inte riktigt hur det var, hur ska man kunnar göra det?" och äntligen, äntligen får hon se hur dumma i huvudet dom är. Att vi betalade 3 och ett halvt tusen för ett dubbelrum. Som tur var bodde jag med Ida, en jag redan kände hemmifrån, annars hade jag nog flyttat efter första dagen. Kackerlackor i köket, i badrummet, i sovrummen. Fönster som är fodrade med soffkuddar för att hålla värmen. 2 tvätt maskiner på 80 personer. Dom stängde av varmvattnet var och varannan dag för att dom inte hade råd att ha det på. Åh, jag blir så frustrerad när jag tänker på det. Nu äntligen, kanske folk förstår hur jävla slitsamt det var. Hur jävla deprimerad man blev av att bo där. "det är ett spartansk boende" haha in my ass Nicklas. Så jävla kul när han svarade "inga kommentarer" på det mesta han blev tillfrågad. Han höll ju på att börja tjura. Och jag hoppas så innerligt att alla som bor där nu går och kräver tillbaka sina 1500kr man måste betala in med den första hyran men som sen fick tillbaka när man flyttade. För det var tydligen olaglig verksamhet + att dom där 1500 ser man inte skymten av mer. Jag fick aldrig tillbaka mina pengar. Skulle bara vilja stampa på han så han får smaka gata alltså. Vilken jäkla pussy han är. ÅÅÅÅH, han fick inte tillräckligt med skit, men jag är glad för att dom visade verkligheten av vad det där är för jävla skitställe. Hyr ut lägenheter som ska rivas dessutom. Det roliga är att det första han säger är "alla trivs så bra här och det är ingen som är missnöjd", hoppas han själv inser att han sitter och blåljuger. Men det fick han ju svälja sen, som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!