sometimes we build up walls - not to keep people out but to see who cares enough to knock them down..

Det var SÅ skönt att sova ut. Vaknade runt två snåret dock med världens sämsta morgonmood men det har gått över nu haha. Idag ska jag göra absolut ingenting hade jag tänkt. Skulle vilja gå ut på en promenad eller gå och springa en timme på bandet men jag vill inte ut i det här vädret, jag tror jag strejkar. Det är ju trots allt söndag, vilodag med andra ord. Ikväll blir det god mat och gottis med mamma och broshan som kom hem från pappa idag. Nu har jag dessutom en mördagvecka framför mig, jobbar mån, tis, ons, tors, fre, lördag haha.. självförvållat. Får se om jag säger upp bekantskapen med mig själv i slutet av veckan. Men det blir inte bättre av det för sen har jag en ledig söndag och jobbar precis lika veckan därefter men fan vad fin lön som kommer i mars sen då :) Nu ska jag dricka mer kaffe och dega!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!