tack då?

Haha thilda och jag "mejla" lite med varandra på facebook och då fick jag mig ett gott skratt kan jag säga. Det är rätt svart från fredagskvällen till och från och självklart hade jag glömt bort det mest roliga på hela kvällen men som jag nu i efterhand minns så väl. (kan också tillägga att jag hade en t-shirt på mig och en hoodie haha). Ja det är inte alltid jag tänker före jag pratar, men hallå haha?



Helt från ingenstans säger alltså Joel (en kille jag aldrig träffat förr) "men du ser ju ut att ha väldigt fina tuttar". Och jag ser väl mer eller mindre ut som en fågelholk och utbrister efter drygt tio långa sekunder "men guuuuuud, eeeh aah okej". Haha ja men vad ska man säga? Tack är lixom inte det första man kommer på att säga efter en sådan kommentar.

Haha alltså den killen var one of a kind om man säger så. Mycke trevlig men också mycke märklig. Det var bara en av alla saker han droppa i luften. Fick mig några garv den kvällen. Och en till rolig sak var att han skrek varje gång han pratade, som att han inte hörde själv hur högt han sa saker. "JAAA MEN JAA SKA BARA GÅ PÅ TOALETTEN NU TROR JAG!!!!!" och nästan lixom reste sig upp och sträckte på ryggen varje gång han sa något. Haha nej fyfan, kul jag och thilda hade när vi luncha på jensens dagen efter och pratade om kvällen.

Nu ska jag i allafall lägga mig och kolla på "The town" och sova, fyfan vad skönt. Har ont i hela kroppen, skulle behöva en helkroppsmassage typ nyss. Man skulle ligga på en strand i thailand och knäppa med fingarna typ. Inte för att jag tog massage när jag var där sist. För jag är lite konstig av mig, jag blir lite äcklad av folks händer och fötter och kontakt med andra haha. Ja jag har mina konstigheter för mig. Där av har jag aldrig vart på massage, men ska nog ta tummen ur röven och göra det snart för den skriker efter någon som kan ta bort alla hundra knutor i ryggen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!