My heart finally said "Enough is enough."

 
(såg ut som tröttast i stan på första bilden så fick bli en liten censur på den) Jackan är från rut.mfl. , kängorna från SkoPunkten, jeansshortsen är Levi´s, tröjan från Lindex, hörlurarna från wesc, sjalen från bikbok och någon undrade vart det blåa nagellacket är ifrån och det är H&M :)

Så var man hemma igen haha. Var en liten kaos lunch idag, sportlov osv. Gratis glassdag på det. You get it? Haha en liten rolig sak då, på tåget till Västerås så kom det två tjejer på typ 6 år och satt sig bredvid mig och så frågade deras mamma om det var okej och jag bara skratta och sa att det är klart. Sen när jag stog och väntade på tåget hem så kom dom framspringandes till mig och ställde sig på varsin sida av mig jätte nära och småfnissa lite så kom deras mamma fram och sa "ja, jag vet inte vad det är för speciellt med dig men dom verkar tycka om dig i allafall, du slapp dom inte på hemvägen heller haha ;)". Haha sjukt söta, vet inte vad jag gjorde för att dom skulle dra sig till mig men något var det ju iallafall haha, sött :) Jobbade i allafall till fyra sen satt jag nere i personalrummet med Natta och Tobbe i en timme och så hjälpte Tobbe mig med min Iphone och visa lite saker, tex. hur väckarklockan fungerar, då förstår ni vilken nivå jag ligger på ;) Ensam hemma ikväll, mamma är hos en kompis och broshan med sina. Tänkte ta ett bad och ta hand om mig själv lite och så fryser jag som en dåre så kanske blir lite varm av det också och att kroppen gör så ont efter allt bärande och springande så det är nog bra med lite värme. Känner mig faktiskt lite svimmfärdig, svartnat framför ögonen ett par gånger idag, jätte konstigt men är nog väldigt slut i kroppen helt enkelt. Vi hörs säkert later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!