don't cry because its over, smile because it happened.

  


Fan vad lycklig jag blir av detta väder, mer soliga dagar tack! Idag hade jag på mig min nya jacka från rut.mfl. som jag är in lööv with och slängde på mig mina raybans bara för att det sken så vackert :) Resten av kläderna är inte så intressanta. Sjalen är från BikBok och vantarna är scondhand. Lurarna är Wesc som ni kanske vet :)

Jobbet idag var i allafall awsome :) Sprang dock arslet av mig kan jag säga. Det började med lite pannkaksfrukost och snack med kattis och ante tills vi öppnade. Sen började kaoset vill jag lova ;) Men det gick bra! Sen lugnade det väl ner sig mot kvällen som tur var eftersom det bara var jag och Sarah, men det var en del men med lite teamwork så klarade vi det också. Fick därimot gå hem en timme tidigare så att jag hann med tåget, sjukt snällt :)

Nu ska jag nog kolla solsidan för andra gånger bara för att det är så jäkla bra. Men först ska jag ringa Camilla och sen göra iordning mig för sängen. Jobb imorgon igen och jag älskar´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!