:)

Fan vad skönt alltså att jag slutat med hash nu, eller ja är inne på femte dagen nu då. Nu röker jag endast cigg, man känner sig mycke mer.. ja vad ska man säga, fräsh! Skojja, haha fick bara något fnatt att det skulle vara askul att skriva sådär på facebook för alla tror ju liksom jag snackar om vanliga cigg (som jag självklart gör) haha.

Japp, sitter här med mamma nu i soffan. Tänkte faktiskt snart lägga mig och sova för jag är riktigt trött. Jobbar imorgon, springpass.. sjukt drygt. Halv tolv till två, halv 6 till 22.. vad är det lixom? Jajja :) Förrsten har jag fått min dator lagad så nu sitter jag med den istället för mammis :) Fan vad jag bara vill ta en cigg just nu och känna att jag lever...........men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!