:)

Måste nog medge att luften gick ur mig ungefär första januari. Jag andades ut ordenligt och kom aldrig riktigt tillbaka till den där jobbgalna, spralliga tjejen. Kvällarna då jag låg och tänkte "åh, imorgon är det äntligen jobb igen" fast jag jobbar två veckor i sträck känns rätt långt bort. Men jag vet att det vänder. Och det finns ju anledningar bra nog att kunna acceptera läget och gnata vidare. Ett par av anledningarna är att så mycke som jag jobbade i december har jag inte gjort på väldigt länge, det var mitt eget val att välja jobb framför fritid och då blir man trött. Men det var sjukt kul ändå :) Sen har jag ju faktiskt slutat att röka och om man slutar med någon man gjort konstant i nästan fem år, ja då känner man sig nog lite halv även fast det är en sådan dålig och äcklig grej. Jag fullkomligt längtar till den dagen då jag inte ens tänkt på en cigg under hela dagen. Just nu tänker jag på det minst en gång i halvtimmen haha, sjukt drygt då.


Är det någonstans man hade velat strosa runt dag så är det ju på NK. Idag börjar nämligen rean där för oss vanligt folk. Åh, helst av allt skulle jag vilja gå runt i acne affären och bara njuuuuta. Kan inte beskriva min kärlek till deras kläder tror jag. Någon gång när jag blir rik, då ska jag endast klä mig i det ;) Nej men om sanningen ska fram så ska jag nog köpa mig ett par Acne Jeans när jag får lön. Dom är inte så märkvärdiga, bara det att dom sitter otroligt bra :) Mina älsklingsjeans gick nämligen sönder runt min bakficka? Dålig kvalité? EH JA!

Jajja nu ska jag försöka ändra inställning och dricka klart kaffet, ta en nikotintablett och hitta kläder :) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!