.

If you love something set it free
If it comes back it’s yours
If it doesn’t, it never really was..


HejsanSvejsan. Hade jätte svårt att somna igår och när jag väl gjorde det så vaknade jag av Marcus så då gav jag upp. Låg med datorn till typ halv 4 sen somnade jag någon gång? Nu är jag vaken igen i allafall och det känns inte som att jag sovit en blund. Har iallafall fixat klart mig typ, ska kladda på lite mascara snart. Kläderna la jag fram igår. Så sjukt skönt att slippa paniken nu på morgonen. För tro mig, annars springer jag runt som en jävla dåre och på två röda ligger halva min garderob utspritt från mitt rum till hallspegeln. Stör mig somfan att ja bara har en kvart kvar att dricka kaffe på haha. Fan orkar inte med bussen i en timme sen heller, hoppas inte jag börjar må illa idag igen för det var pain in the ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!