I can't remember life without him, think I did have good days


Hejsan svejsan :) Min dag har vart riktigt bra! Började med att jag träffade på Alexander påväg till tåget så vi tog sällsis till Västerås. Han skulle och göra musik och jag till jobbet ju. Han får mig alltid att skratta så det var en bra början. Väl på jobbet hade jag lättaste stationen "ettan" kallar vi den, så det var också awsome! Så jobbade Fanny och Sofie så har garvat som aldrig förr, sjuka jävlar. Vek mig av garv åt Sofies kommentar "Åh, jag såg nyss henne framför mig dansa till 'I'ts raining man'" Så gjorde hon en charad samtidigt haha alltså!? Slutade klockan 2 och då gick jag först till BikBok och lämnade mina jeans som gick sönder efter en vecka. Hade tyvärr inte kvar kvittor så fick plocka kläder för 500kr istället och det var fett eftersom jag köpt mig ett par acne jeans härom veckan så nu är jag så gott som fullbordad på det planet. Köpte en halsduk, ett linne och ett par leggins. Dom kommer garanterat att visas upp så småning om :) Sen gick jag och träffade my babe Camilla när hon slutade jobba så satt vi och snackade ett tag bara, skönt med en daglig dos av henne.

Tillbaka på jobbet runt halv 5 och då var det lunchtime. Blev en sallad med lite kyckling. Och på kvällen var det Sarah som var "ledare", happyface :) Så jobbade natta också och våran humor är sick så då asgarvade jag nog hela tiden tror jag! Fyfan alltså fick fetaste skrattatacken när vi skulle servera några desserter, alltså jag höll på att viiiiika mig vid bordet. Åh, haha ni skulle vart där! Nu är jag i allafall äntligen hemma och ska hoppa i säng så fort som möjligt. Men vid det här laget vet ni ju att det inte kommer att hända. Jobb imorgon halv 12-21 tror jag, Fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!