Sorry but I´m not going to spend my whole life, just waiting for you..

I lördags tog jag tåget från Sala till Kolbäck, har nämligen kommit på att det går direkt härifrån dit bort utan några byten. Känns jätte skönt, kommer nog åka dit lite oftare för det. Kom i allafall till Camilla runt sex tiden så åt vi lite mat och drack kaffe osv. Sen spelade vi spel med hennes familj och drack vin och hade mys. Vi hade inte riktigt bestämt oss för vad vi skulle göra men det blev i allafall Solsidan-maraton och skrattattacker och en massa snack. Åkte hem runt två snåret idag så kom mammi och hämtade upp mig på stationen. Skulle gått iväg och tränat och solat men jag pallar fan inte idag. Orkar knappt lägga mig i badet, men dit ska jag försöka att ta mig snart. :) Måste fixa naglar osv. för imorgon är det jobb och sen.. *trummvirvel*..... ledig tills lördag. Hur sjukt? Skönt? Just nu ja. Efter ett par dagar? Skulle tippa på nej. MEN behöver få vila, så kanske lite bra. Men har lite saker att se fram emot i veckan, eller a lite personer (person). Eller ja personer kanske. För Camilla och jag hade tänkt att ha lite tjejkväll på onsdag med god mat och vin och kortspel osv :) awsome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!