If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Såja, 6 kaffekoppar och en nikotintablett senare är jag fit for fight för dagens utmaningar. Sitter och smuttar på en sjunde nu men ska erskänna att det går aningen trögt. Dessutom så sitter jag och kollar på Silks vimmelbilder, jag brukar roa mig med det på morgonen haha. Och idag hade dom tillochmed hunnit lägga upp bilderna från igår, bra jobbat när klockan inte ens hade hunnit bli nio. Jag brukar sitta och kolla vilken bild som ser mest ap-lik ut osv. och idag fanns det väldigt roliga bilder haha.. ser ut som ett sånt där disco man har i sjuan vet ni. MEN det roligast av alllt var inte dom som verkligen får se så överlyckliga ut som om det vore första gången på krogen, nej det var något helt annat. Åh gud vad jag skämdes, stackars människor haha. Jaja, sen säger ja inte att man inte kan gå dit, jag är själv där någon gång ibland, men vimmelbilderna där ifrån är ändå väldigt väldigt roligt att kolla på, speciellt på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Paoii

haha söt!! :) cementiner och satsumas kommer oftast i början av vintern sen är det bara mandariner som gäller -.- hömn, hur kan du ha missat undrar jag, jag länkar på facebook som en blogg kåt slyna lixom^^,

2011-01-06 @ 09:46:48
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!