It's a little bit funny, this feeling inside..

Nu är jag inne på min tredje dag utan cigg :) Har druckit 7 koppar kaffe och "ätit" en nikotintablett. Dom behövs ibland. Och snackade med Camilla i drygt en och en halv timme i telefonen och det gjorde att röksuget var påväg att komma. Men konstigt nog (svårt att tro) så är jag inte röksugen längre.. just nu känns det bara som att det saknas något lixom. Men fan vad jag ska vara rökfri innom en snar framtid. Känns så jävla skönt att psyket att bestämt sig för det, annars hade det aldrig gått.

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag till nina och morten och lilla felix för att äta och byta lite försenade julklappar :) Det ska bli mysigt. Nina är min gudmor. Vi har inte träffats på jätte länge känns det som :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!