jag lever för kicken, precis som du

Åkte ju somsagt till kolbäck i onsdags och jag är fortfarande kvar. Onsdagskvällen bestod av kortspel, mat, vin och tjejsnack. En sån där kväll som får en att palla med alla andra kvällar. Dagen efter bestämde vi oss för att gå och simma och sola. Så skönt. Simma är ju värsta träningen. När jag och  camilla hade babblat hål i öronen på varandra och simmat hur många längdes som helst så var rätt trötta efter det kan ja säga. Kroppen var helt slö när man klev upp. Skulle kunna bli en  tradition sådär några gånger i  veckan fram till beach 2011. EH ja! Sen solade vi och sen  åkte vi hem för massa tjejgöra  :)  Så idag är man frääääsch haha.

Nu ska vi snart åka till västerås för shopping. Spendera pengar är det bästa som finns, kicken är ju som ingen annan. Sen  ska vi nog hem till Andreas och fixa oss lite och hälsa  på min lilla sjukling. Lider med honom. Sen ska vi vidare och träffa robby och grabbarna för party :D men det kommer faktiskt bli sjukt lugnt för jag har jobb imorgon. Och det ser ja fram emot efter ett par dagars ledighet. :) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!