kaos

Alltså jag börjar typ asgarva när jag kliver in i mitt rum. Det ser ut som Bagdad. Ett jävla bombnedslag är vad det är. Halva min garderob ligger typ på golvet, fräsht va? Kan i och försig försvara mig med att det är smutskläder men detta är inte okej haha. Dock har jag tagit upp allt svart och jeans för det blev tvättat ikväll. Resten gör vi imorgon. Japp jobb till 16 sen hem till Sala och träna och efter det en riktig storstädning. Måste säga det igen, detta är inte okej haha. Nu ska jag kolla lite webtv och sen hoppas jag på att kunna somna även fast jag vaknade klockan 2 idag, jag är en sliten soldat så det borde inte vara några problem tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!