mindre intelligent diskution

haha såhär höll jag och mamma på när hon var på väg till mormor och jag till tåget i lördags. Jag älskar att dryga med min mamma för hon tror typ att jag har något fel i huvudet. Men är i stort sätt bara uttråkad. Dock kanske det inte är så normalt.

jag - fyfan vad kallt det är ute
mamma - nej det är inte kallt ute
jag - det är visst kallt ute, det känner du väl
mamma - men nej, det är mycke varmare än för några dagar sen
jag - det kanske är mindre kallt, men det är fortfarande kallt
mamma - men haha, nej det är varmt
jag - aha så du skulle gå i bikini i det här vädret?
mamma - nej
jag - nej för det är kallt
mamma - men det är varmt för att vara vinter
jag - det kanske är mindre kallt
mamma - amen fan vad dryg du är
jag - ja men det är ju kallt
mamma - är du såhär jämt, att du alltid ska ha rätt?
jag - inget ja lägger ner energi på, jag har oftast rätt
mamma - ja men man kan ju tycka olika vet du
jag - ja men så som du tycker är fel, det är kallt ute lixom
mamma - är du såhär dryg mot dina kompisar också?
jag - vadå? dom vet att jag oftast har rätt?
mamma - stackars dom
jag - men dom tycker som jag så dom har också rätt
mamma - ajja, tycker iallafall det är skönt ute
jag - ja men man får tycka det är skönt ute
mamma - ne får man? bra!
jag - fast det är fel, det är inte skönt ute. Det är kallt!
mamma - alltså fyfan orkar inte med dig, skönt att du går höger där framme
jag - aa, men det blir inte varmare för det inte
mamma - jag ska kolla med Lars om dom har någon plats så vi kan lägga in dig ett tag.
jag - ajjja... hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!