my belly hurts

Kan inte somna om. Sovit hela hela dagen för att min mage har gjort så ont och för att jag knappt kunde somna om när jag vaknade upp inatt och imorse osv. Men ska försöka somna igen, men det krampar så mycke, känns som tio knivar som köttar in i magen hela tiden. Och om det är kraftig magkatarr då kan jag lika gärna vänja mig med det här. Och det blir ju inte bättre i magen när folk är som dom är, riktigt jävla tråkigt. Pratat med mamma om det också men hon har bara stöttat mig, menmen.. det är bara att sträcka på ryggen. Mamma har iallafall tagit hand om mig idag och camilla och andreas har brytt sig somfan, trodde fan jag skulle dö där ett tag när jag inte kunde gå till bussen ens. Åh skulle bara vilja skrika ut allt ja känner just nu, eller gråta bort magonten.. orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!