pick yourself up, don´t blame the world

Hejsan svejsan :) Har precis gjort i ordning mig för sängen.. sitter och käkar mandarin nu. Men hallå, ofta det inte är en oskriven regel att mandariner ska vara kärn-fria? Eh JO! Sjukt äckligt när man måste sitta och spotta ut hela tiden eller råkar tugga på en. Iallafall så var vi ju hos min gudmor ikväll och käkade och fick julklappisar. Jag fick kaffekoppar designade av FilippaK, as fina :) Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn ett tag sen ska jag läsa lite i min bok. Imorgon är det äntligen dax för jobb igen :)

Kommentarer
Postat av: Paoii

du kanske tänker på satsumas eller clementin dom är kärnfria (oftast) mandarinen därimot är alltid kärniga ^^

2011-01-06 @ 08:16:45
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!