så jävla trött

Så sjukt trött, slut som människa helt klart. Jobbet idag gick bra, lite små kaos på lunchen. Kunde blivit kaos på kvällen men jag och Fanny fixade det där gallant! Inget kan ju gå speciellt fel när det är "fanny all over the place" haha. Orkar inte snacka om jobbet faktiskt.

Från och med NU börjar min minisemester som varar fram till lördag då det är dax för jobb igen. Och fan vad jag har för mycke planer för att jobba något extra nu. Imorgon är det vin, mat och filmkväll hos camilla i kolbäck. Såklart en sleepover så är där på torsdag också, fårse om ja åker hem eller inte. Sen på fredag får båda vi två lön så då ska det shoppas lite grejjor. Bland annant en Ipod och ett par wesc-hörlurar tror jag. Sen en klocka jag spanat in och en svart stor sjal. Söp nämligen bort min älskling på nyår :/. Ajja står inte ut med att skriva något mer.

Såhär såg/ser jag ut idag:





Grå oversize - Fretex (secondhandbutiken jag jobbade på i norge)
Jeansväst - GinaTricot (klippt och gjort om en skjorta)
Strumpbyxor - rut.mfl
(sen hade jag stora gråa strumpor i samma färg som tröjjan och ett par kängor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!