tick tock on the clock

Shit, jag höll verkligen på att försova mig imorse. Så som jag alltid gör när jag försover mig. Jag tror att jag är pigg, stänger av alla 5 alarm, sättter på ett nytt på 5 minuter sernare och somnar om. Tror ni jag brukar vakna då? Ja runt halv 12 ungefär, när jag ska vara på jobbet. Och jag sitter typ och är asglad över att ja bara försov mig en kvart nu haha. Jobb idag till 21, det känns mer lockande än igår men det här jäklva vädret jag ska gå till bussen i, känns mindre lockande. Kan det inte bara bli vår nu? Tror nog att alla har fått nog av att himlen skiter ner snö titt som tätt.

Haha en rolig grej när jag kom hem till mormor igår då.

Jag - Kan jag göra lite kaffe? :)
Mormor - Ja gör det :) ELLER NEJ! eller alltså ja kan göra det åt dig :)
Jag - Jaha, okej.. men alltså du kan vila, jag kan göra det själv :)
Mormor - Nee... alltså det blir så mycke när du gör.
Jag - Men hur vet du det, du har väl aldrig sätt mig göra kaffe? :P
Mormor - Näe... (mamma och mormor håller alltid varandra bakom ryggen)
Jag - Har mamma sagt något?
Mormor - Nja alltså hahaha hon sa att du brukade göra kaffe för en hel skolklass när du brygger kaffe
Jag - Men fyfan, har hon sagt det? Nej gör jag inte, eller jo men då dricker ja ju upp det..
Mormor - jaja, skitsamma. Har förresten visst sätt dig göra kaffe :)

Mamma kommer in

Jag - Maammmmma! Har du sagt att ja brygger kaffe för en hel skolklass?
Mormor - Jag var tvungen att säga det, hon drog det ur mig!
Jag - Det gör jag ju inte!
Mamma - Nej jag sa att du brygger kaffe som om vi skulle få främmande varje gång.
Jag - Jaha aa.. men det var ju mycke bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!