Tror humöret och orken börjar få medvind igen



 


Här är lite piccs från igår när jag och millsen var och tränade med johan och macke på gymmet i kolbäck. Killarna sa: "Ja ni värmde iallafall upp träningscyklarna åt dom andra". Men det är ju faktiskt inte hela sanningen, vi tränade faktiskt och jag har träningsvärk i axlarna idag pågrund av den där jäkla magmaskinen haha.

Jobbet i måndag gick iallafall bra. Sen kom Camilla till mig så satt vi och drack kaffe ett tag och snackade solsidan haha :) Det var ju grymt i söndags. Sen gick vi hem till Andreas och hämtade mina saker och så åkte vi ju till kolbäck och gymma som sagt. Sen dog vi framför en film och en massa top model avsnitt.

Nu har hag precis tränat igen och vart och solat, här hemma i sala. Väntar på att maten ska bli klar. Blir broccoligratäng, fett ju att morsan och broshan kör GI här hemma.. då äter jag nyttigt på köpet :) Sen ska jag ta ett lååååångt bad och tagga inför imorgon då det är jobb och sen ska jag träffa T :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!