hade absolut ingenting att göra

Fullständigt namn? - Fanny Sofia Elisabeth Ahl
. Exakt ålder? - 20
. Vart bor du? - Sala för tillfället, värsta metropolen
. Bor tillsammans med? - Mamma och lillebror
. Husdjur? - Nej 
. Färg på ditt hus? - lägenhet, minns inte.. rosa kanske?
. När är du född? - 31 juli 1990
. Klass? - Har ingen klass, men saknar gymnasieklassen rätt hårt, ibland iallafall ;)
. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten 2009
. Något jobb? - Yes, jobbar på jensens böffhus som servetris
. När ska du sova ikväll? - Hoppas jag somnar tidigare än idag iallafall
. Duschat idag? - Yes I have
. Kramat någon idag? - nej
. Pussat någon idag? - nej
. Vad har du ätit? - kaffe
. Dagens klädsel? - Svarta jeans, vitt oversize linne och en grå hodie
. Dagens sötnos? - Det återstår att se
. Dagens roligaste? - jobbet hoppas jag :)
. Har du många vänner? - många ytliga, få väldigt nära
. Hur många har du kysst? - jaa... återkommer om det
. Vem kramade du senast? - lilla andreas tror jag minsann
. Hur många vill du ha sex med? - Haha, vad är det för fråga
. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? - 2
. Hur många har varit otrogna med dig? Ja, får dom hålla reda på själva 
. Har du pojk-/flickvän? - nej
. Vem pratade du med i telefon senast? Camilla camel hellström
. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Thilda - ska vi äta och dricka kaffe?

FAVORIT:
. Film? - dear john är bra iaf
. Låt? - queen - don´t stop me now 
. Mat? - typ köttbullar och mos haha
. Dryck? - vatten och kaffe
. Stad? - Lysekil i mitt hjärta
. Land? - sverige
. Ämne i skolan? - religon, lätt! (internt)
. År? - 2010 blev bättre och bättre för varje dag som gick

SENASTE:
. Personen du pussade? - vill ni veta det?
. Personen du skrek åt? - vet inte, mamma när vi skojja kanske
. Gången du spydde? - var ett tag sen tänkte jag säga, haha vet inte
. Gången du grät? - igår
. Pizzan du åt? - kebab
. Gången du var i göteborg? - flera år sen
. Gången du var i stockholm? - var några månader sen
. Personen som såg dig gråta? - camilla


ANTINGEN ELLER:
. Svart eller vitt? - svart
. Hund eller katt? - hund
. Ut och festa eller hemma och mysa? - festa
. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
. Singel eller upptagen? - öppen för förslag haha
. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ingen
. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
. Svart hår eller blont? - brunt?
. Blåa ögon eller bruna? - blåa
. Choklad eller lakrits? - Chocolade
. Göteborg eller stockholm? - sthlm
. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
. Coca cola eller fanta? - pepsi max?
. Pizza eller kebab? - kebab
. Randigt eller prickigt? - randigt
. Älska eller älskas? - en kombination kanske?
. Leva eller dö? - men ush, leva!

ANTAL:
. Personer du älskar? - men gud, ska man hålla koll på sånt?
. Personer du hatar? - lägger inte ner energi på att hata ovärda människor
. Personer som sagt jag älskar dig? - alla typ ;)
. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - flashback kändes det som nu, men två.
. Glassar du ätit på en dag? - det vet jag inte
. Festivaler du varit på/ska på detta året? - vill på festival där isak strand spelar med thilda
. Gånger du haft minnesluckor? - 2 gånger per vecka
. Piercingar har du? - naveln, om det inte vuxit igen
. Personer du saknar just nu? - Hm.. för att nämna en? Elin
. Gånger ditt hjärta brustit? - En gång för mycke

VEM:
. Vill du kyssa nu? - Om du bara visste det
. Ska du träffa imorgon? - jobbkamrater
. Sjöng du senast för? - mig själv
. Hade du senast en msnkonversation med? - oj, henke tror jag, länge sen jag var in
. Spelade du tv-spel med senast? - Det var nog i kollektivet i Oslo
. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - :)
. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ett par stycken, en stor jävla sten också
. Förtjänar att dö? - men gud, ingen
. Vill du sova brevid inatt? - :)



VAD:
. Gör dig glad? - vänner, kläder, mamma, jobbet
. Gör dig ledsen? - mycke
. Vad vill du helst göra nu? - klä på mig mina kläder
. Önskar du att du slapp göra? - sitta på en buss i en timme
. Vill du ha nu? - nya numret av veckorevyn
. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ett tag kvar
. Längtar du till? - en förändring
. Tycker du om dina betyg? - Oja
. Ångrar du ditt liv? - nej ångrar inte så mycke
. Är det bästa som har hänt dig? - min mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!