all this time

( sådär ser jag ut idag) Åh jag är så glad, somnade till boken igår utan några som helst sömnsvårigheter. Var rädd att få det pågrund av abstinensen, men nej det gick riktigt bra :) Och nu har jag precis fixat mig lite, har bara mascaran och kläderna kvar. Men behövde ett break för lite kaffe haha. Har riktigt kortpass schemalagt ett tag fram över nu så jag har typ hela dagar kvar när jag jobbat klart. Idag slutar jag halv 3, precis som jag skulle gjort igår. Och idag måste jag faktiskt sluta vid den tiden för klockan 3 ska jag träffa underbara saknade Thildis :) Vi ska dricka massa kaffe, äta gott och snacka en massssssa skit. Som vanligt ;) Finns inga som kan vara så elaka och ha så grova åsikter som oss, men det är vi i ett nötskal! Fast iof väger vår snällhet upp något enormt! ;P


It´s not worth it
you just makes me sad
goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!