Vet inte vart jag ska börja..

Jobbet igår var rätt roligt trots att det var nyår och att man helst bara ville umgås med sina vänner. Kul att se så många fina och glada människor, med partyhattar på sig haha :) Men klockan nio kastade jag in handuken. Fick skjuts av Linda (chiiifen), till emilia där såklart hon var och annice, daniella och camilla. Började fixa till mig på en gång och svepte lite alkohooool. Camilla fixade mitt hår osv. Sen så kom Jack och hämtade upp oss och körde oss hem till Sandra där Martin och Jonas och alla dom grabbarna befann sig. Alltså, att jag lever idag är sjuuuuukt. Jag drack typ en flaska rosé, säkert 4 liter champagne, cider, tequila... alltså? Ah, nu när man tänker efter skulle jag fan egentligen må dåligare än vad jag gör, för mitt eget bästa. Vi spenderade någon timme på BMB sen men det krogenbesöket finner jag inga ord för så jag skiter i att ens prata vidare om nyår. Det slutade i allafall i tårar... ORKA. Jajja, nytt år med nya möjligheter. Tänker leva efter "om man vill, så kan man". För så är det verkligen. Jag har en massa saker jag vill ändra på detta år och fan vad det ska ske. Nu måste jag försöka äta något för min mage kurrar sönder, om det kommer upp igen det återstår att se. Jag jobbar till 22 ikväll också, halleluja. Bilder kommer antagligen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!