when you smile at me you know exactly what you do

Hejsan :) Snart är första rökfria dagen avklarad. Eller jag vet att jag klarar den, ingen risk jag tar en cigg nu när jag stått ut utan hela dagen. Då hade denna dag bara gått till spillo ju. Jobbet idag gick bra, det var Fannsan som var "ledare", alltid bra då ju :) Först var det dött så jag städade baren men sen blev det fan kaos tillslut? Alla kom när vi slutade typ. Så jag stannade till halv 5 istället för halv 3 och hjälpte till. Känns lite värdare för mig att sitta och åka till Västerås då också. Sen satt jag och F och käkade och snackade bara tills mitt tåg gick hem. Nu ska jag och mamma gå igenom massa saker som gäller ekonomi osv. är nämligen sugen på att flytta till eget nu. Nytt år och nya utmaningar vet ni. Ännu ett steg in i vuxenlivet. Imorgon ska jag träffa Thildis som åker utomlands på torsdag det aset. Hon var förresten och käka med fille på restaurangen idag så jag fick se en glimt av henne då också. Nu ska jag typ gå och sola eller något för nu börjar röksuget komma igen så måste röra på mig haha! Och mamma tvingar jag gå ut och röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!