You're so amazing, you took the time to figure me out. That's why you take me, way past the point of turning me on. You 'bout to break me, I swear you got me losing my mind.

Jag ser verkligen till att göra allt och ingenting innan läggdax. Tror jag sagt till mig själv i drygt en och halv timme nu att jag måste gå och lägga mig och kolla på en film och varva ner lite. Men nej, finns självklart en massa andra saker att göra. Läsa bloggar. Facebooka. Smörja in sig. Hitta något att ha på sig tills imorgon (check). Tanka ner musik till mobilen osv. Dessutom har jag nu tankat ner "dinner for schmucks" som jonte rekomendera. Han sa att han aldrig hade skrattat så mycke i hela sitt liv och det är ungefär det citatet jag änvänder när jag ska prata om tiden med honom så det passa bra :D vi har samma humor! Godnatt NU!

Och om ni vill veta så har jag bränt sönder mitt arsle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!