1 juli :)

Shit vad tiden går fort. Nu är det ju verkligen sommartid vare sig det regnar, snöar eller är solsken. Nu är det alltså 17 dagar kvar tills jag går på semester och får åka till Lysekil :) Och det är 31 dagar kvar tills jag fyller 21 höhö. Jaja, jag är fortfarande rätt förskyld och vaknade med världens täpptaste näsa idag. Men har hunnit med att göra lite ändå. I onsdag så gick vi ut och tog en drink, jag, Sarah och Fanny som jag hade hade träffat sen hon kom hem från Grekland så det var jätte kul :) Och igår så jobbade jag, och det var verkligen pain in the ass, mådde så jävla dåligt och så var jag sjuuuukt trött. Men efter jobbet gick iallafall Alex och jag och mötte upp Sarah, Sofie, Fanny och Andreas så kom Simon också så kollade vi på Looptropp som spelade och dom var faktiskt jätte bra. Sen satt vi oss och tog några cider. Men det blev en kortvarig kväll för ingen av oss var speciellt taggade på party tror jag. Folk är förskylda och trötta, inte minst jag. Nu ska jag fixa till mig lite så ska jag träffa Sarah så ska vi gå en sväng på stan. Jag ska nog förbi systemet för att köpa något vin iallafall och sen ska jag nog sola lite. Thilda kommer hem till mig 8 ikväll så ska vi väl ner på cityfestivalen ett tag. Men det blir lugnt ikväll igen, väldigt lugnt. Jobb resten av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!