a broken heart can´t be that bad. When it's through, it's through..

Nu är jag slut som människa. Men.. har en del saker kvar att göra innan läggdax. Det största ilandsproblemet är väl att jag måste fixa naglarna typ haha. Kan inte gå med en gul avskavd färg på jobbet imorgon, funkar icke. Så det tänkte jag ta tag i nu innan jag somnar. Sen måste jag se över packningen igen och kolla så att allt är med osv. Börjar halv 12 imorgon så måste åka klockan tio till västerås, sucks. Sen har jag springpass. Vet inte vad jag ska göra där imellan men såg att Sofiii också hade det så kanske kan ta en kaffe med henne eller något om hon inte ska vara sådär duktig och träna eller något :D Ne, nu ska jag hitta någon film att tanka ner också så att jag har något att somna till :) sovgott så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!