become a better person over here

Den goda sidan av mig får sin tid i rampljuset här borta. Är nu mera både nykterist och sparsam, haha. Nej men jag har inte förtärt en droppe alkohol här borta och så mycke pengar som ligger på kontot har jag nog aldrig haft den 28 varje månad, nej det brukar vara betydligt mindre. Så jag highfivar mig själv och lägger mig ännu en dag utan ångest i solstolen och pressar oavbrutet tills solen går ner. Härliga tider. Dom andra åker in till stan nu men jag föredrar tystnaden som uppstår när dårhuset är tomt :pPpP Haha ;) min morbror har kom hit i förrgår och ikväll kommer 3 stycken till så det gäller att ta vara på soldäcket medans man kan. Imorgon kommer Elin och hämtar mig när hon kommer fram till lysekil och så åker vi till hennes sommarstuga där en annan del av släkten befinner sig. Försöker komma på något jag önskar mig i födelsedagspresent men det går inte, en frisörtid med allt vad det innebär är ju alltid behövligt och det tror jag att jag får, i vanlig ordning. Men jag fyller ju som sagt 21 och det är väl inte mycke tilll att fira I guess. Man vet ju knappt om man är gammal eller ung längre, föredrar dock det sistnämnda om det är OK. Fb uppdaterar sig i sin egen takt med bilder osv. När jag kommer hem blir det en bildbomb från semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!