No one has hurt me as you have, you've really lost me forever.

 

HejHej! Nu har jag flyttat, känns skönt för tillfället. Camilla kom runt halv 3 idag så flyttstädade vi hela eftermiddagen och sen kom mamma och Maria och hjälpte till lite innan vi tog mitt pick och pack och åkte därifrån. Just för tillfället känns det väldigt skönt att vara hemma hos mamma, think I need it. Vi har bara pratat och haft taco och filmkväll här hemma, jätte mysigt. Ska alldeles strax lägga mig och sova, det blir stranden tidigt imorgonbitti om vädret tillåter :) Om exakt en vecka vid den här tiden har jag semester och sitter i våran stuga i Lysekil och kramar sönder min mormor. Blir borta i drygt 3 veckor och det ska bli så otroligt skönt att få komma bort. Komma så långt bort från verkligheten som möjligt för ett tag och hoppas på att man ser på saker och ting annorlunda när man kommer hem. Glömma det man vill och komma tillbaka till det man vill minnas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!