The worst is probably not that i know we are soulmates, the worst is that you know it too and just let time pass by..

Hej.. Ligger fortfarande i samma ställning i soffan som imorse ungefär helt utslagen av febern och halsonten. Men det går väl över någon dag, men det har gått över en vecka nu och jag börjar tröttna på skiten. Hoppas verkligen på sol imorgon så att man kan lägga sig och steka lite i solen, det skulle ja nog må bra av :) Ligger och luktar på min kudde just nu, den luktar underbart, blir varm i hela kroppen.. Men ska slänga den åt sidan nu och försöka konsentrera mig på tvprogrammet haha. Har svårt att tro att jag kommer i säng i tid ikväll eftersom jag slappat hela dagen men ska ge det ett försök snart också.. Godnatt på er så hörs vi imorgon, det här med mobilblogga gick ju rätt bra iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!