And that´s the thing about people who always mean everything they say. They think everyone else does too..



Sådärja, nyduschat och redo för sängis.  Äger numera ingen hårfön vilket var pain in the ass i början men nu efter ett par veckor börjar man vänja sig och håret blir mindre slitet så det är ju ett plus iaf. Luktar cocos nu, mumma. Kan jag ligga och lukta på mig själv hela natten, höhö. Nej men snacka nyss med Fannsan i telefonkan ett tag, garva som aldrig förr så nu kan jag somna gott. Imorgon börjar jag 12 och slutar 2, efter det ska jag träffa Thilda, blir nog en lunch ute någonstans och kanske en vända på stan. Vi har rätt mycke att ta igen iaf så det ska bli otroligt kul. Sen är det jobb igen på kvällen. Godnatt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!