It´s funny how promises mean everything, but once they are broken, sorry means nothing at all..

Gomorron! Tror jag börjar bli sjuk, eller är :/ Vaknade imorse av att jag knappt kunde svälja, är mina halsmandlar det minsta svällda gör det sjukt ont eftersom att dom är för stora redan från början, det är pain. Fryser som fan gör jag också och känns som jag har feber, inge roligt alls. Hoppas verkligen att det går över under dagen. Ska jobba till 5 idag eller halv 5 vet inte, förstår inte schemat riktigt hehe. Önskar att jag kunde åka hem till mamma och träffa henne, behgöver verkligen det nu. Saknar henne så det gör ont och mormor också, hon åker till Lysekil på torsdag så lär väl inte träffa henne på länge nu :( Fan alltså! Men är bara ledig en enda dag fram till nästa vecka på tisdag så kan nog inte åka och hälsa på.. det suger. Sen har jag en ledig dag och sen jobba sönder igen. Åh, depppppppp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!