it's getting hot in here so take off all your clothes..

Måste bara dela med mig av dagens hemskaste händelse. Imorse när jag gick till tåget var det så jävla varmt, det bara rann om en lixom (fresh, I know!). Så var det ännu varmare inne i tåget men alla hade dragit ner sina fönster så när tåget börja rulla kom världens skönaste vindar och fläkta på en.

Och så plötsligt händer det. Tanten som sitter snett bredvid mig reser sig upp och går till alla som har öppnat deras fönster och säger "det blåser så i mina ögon, kan du vara snäll att stänga fönstret?"

Man ba: Yes, we rise in the bus if you want to sit. Yes, we are always nice to you. Yes, you are the oldest and wisest. But you don´t feel that there´s some sort of limit? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!