jobbjobbjobb

HejHej hemsk mycke hej. Faila fan på kaffet imorse :( Hade glömt att köpa mjöl, men det gick ändå! Nu sitter jag här redo för worktime. Ska till ica först och lämna en film men sen ska jag dra mig ner mot jobbet. Är väldigt drinksugen så hoppas att tjejerna på jobbet också är det! hihi. Pratade med Fanny igår precis innan hon skulle åka till Arlandla. Fifan alltså, så avundsjuk. Hon och ante ska till greeeekland. Åh, vill också! När som helst när det passar sig ska jag fan åka på en sista minuten någonstans med bra sällskap och bara dö i en solstol. Inge jävla  partysemester, utan riktig jävla vilosemester! Nej nu måste jag sticka :) Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!