JUST LIVE YOUR LIFE!



Hejsansvejsan! Nu är jag hemma från jobbet, ska alldels strax ta en durre och sen slänga mig i sängen för att kolla allsång på skansken som jag missade (haha nerd). Jobbet idag gick bra, känns att jag vart/är lite sjuk fortfarande men skönt att vara på fötterna igen. På springpasset drog jag och natta först på ett litet mission och sen så gick vi hem till mig och tog en kaffe och åt jordgubbar och vindruvor, jätte gott :) Snacka lite skit och såklart garva konstant eftersom det är det enda vi gör när våra munnar sätter igång haha. Sen drog jag tillbaka till jobbet och försökte få i mig lite sallad innan det var dax igen. Det var jag och Sarah ikväll, kul att träffa henne för det var ett tag sen. Vi bestämde oss för att det blir en drink eller två imorgon efter jobbet och hoppas Sofie och Fanny kan också! Nej, hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!