man ska inte pissa på min rygg och sen lådsas som att det regnar!

Fifan vilken kramp i magen jag har, undra varför. Kanske cancer? Mja. Något dödligt är det ju alltid när det gäller mig, bara det att jag är så sjukt bra på att överleva. Jobbade bara lunch idag med Sarah och Natta, det gick som det gick. Sen drog jag hem för att vila ett tag eftersom jag skulle tillbaka och jobba kväll men då ringer Sarah och säger att jag inte ska komma till jobbet så kunde vila vidare :) När det slutade regna så gick jag och köpte lite mjölk till morgonkaffer imorgonbitti och lite glass till ikväll. Sen köpte jag en pizza på vägen hem så åt lite ikväll och så har jag mat till imorgon och kanske övermorgon? :P haha. Men gud nu kom jag på att det kanske är för pizzan jag har kramper i hela magen? Eller? haha. Ligger i allafall och kollar på filmen på fyran nu och ska försöka sova i bra tid ikväll. Imorgon är jag äntligen äntligen ledig och då ska jag först upp och städa och dricka mumsigt kaffe, längtar redan! Sen ner på stan för att träffa Sofie för lite småshopping av nödvändigheter och sen hem och packa för midsommar. Åker hem till Mammsen på onsdag efter jobbet och på torsdag blir det Ålandsbåt med mamma, broshan och släkten. Sen vidare hem till släkten utanför sthlm till deras stora hur i skärgården för att att fira midsommar och så får jag äntligen träffa mina saknade brudar, sarah och jonna :) Och även sthlms-grabbarna. Det blir ju oftast bara en gång om året, just på midsommar så det ser jag fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!