sickt!

Guuuud vilken kväll det var igår. Till en början var det rätt lugnt men sen mellan 8 och 9 small det till typ. Folk satt fortfarande och käkade klockan tio då vi egentligen redan har stängt lixom. Och då snackar vi inte ett eller två bort utan många. Runt halv 11 var i allafall alla så gott som ute ur restaurangen och det såg ut som en bombnedslag, rakt av bara. Sofie kom ner och höll mig sällsis och när Sarah var klar på kontoret runt halv 1 så gick vi till tabazco för ett välförtjänt glas rosé och sen vidare till bill och bob för ett par drinkar till. Sen bar det hemmåt till sängen. Sitter och glor på mitt schema nu och försöker hålla mig för att skrika rakt ut typ. Nu har man jobbat arslet av sig en hel vecka och har egentligen inte ens vart medveten om att det vart helg överhuvetaget och hoppas på att man iaf är ledig imorgon, men nej. Icke sa nicke. Både lunch och kvällspass, hahaha. A det är antingen skratta eller gråta som gäller och det sistnämna kommer jag inte så långt på så det är bara att bita ihop. Jobbar iallafall med Ewa och Natta idag och på kvällen är det jag och Kattis, det blir nog bra det. Längtar redan tills jag ska få komma hem och lägga mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!