Skämtet minst en gäst per dag drar..

Varje dag på restaurangen hör jag oftast samma "skämt" flera gånger. Det är såhär att när man betalar med kort hos oss slår vi först in beloppet sedan låter det såhär:

Jag: Först slår du in den totala summan, sen okej, och sen trycker du in koden :)

(bara det är väldigt drygt att säga 100 gånger om dagen, men det är alltså meningen att man ska kunna lägga till dricks där)

Gäst: Vadå, ska jag slå in beloppet, det står ju redan där?

Jag: Ja, du ska slå in beloppet först...

Gäst: Trycker OK.

Jag: Du ska slå in beloppet......!!!

Gäst: Aha hehe..

En annan gäst i sällskapet: Slå in tjugo kronor då haha ;) (kollar på mig som hon/han var aaas rolig)

Jag: Hahaha.... ja försök....



Man ba: I Had promised myself to strangle the person who said that again, but you thought you were so funny that I couldn´t... :/


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, känner igen det där...

2011-06-15 @ 12:11:35
URL: http://lisamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!