underbar dag



Hej på er :) Haft en superbra dag! Började med att jag kom till jobbet och såg (kom på också) att jag inte skulle jobba dag idag utan bara kvällspasset. Men det var kaos på jobbet så hade inte ens mage att säga att "ah men då går jag hem" så slängde på mig jobbkläderna och sen var det bara att börja kuta för restaurangen var proppad med människor, jiiisus. Klockan två slutade jag iallafall och då träffade jag Thildis! :D Först gick vi och käkade på grekiska, hur gott som helst! Sen blev det en liten shoppingrunda och efter det en kaffe på wayne´s :) Saknat min tjej som fan så det var underbart att få träffa henne och prata en massa! Sen helt plötsligt fick jag årets magknip och illamående men det var bara att gå tillbaka till jobbet och sprina arslet av sig lite till. Nu är jag i allafall äntligen hemma och ska hoppa in i durren alldeles strax. Imorgon ska jag ner i skaplig tid på stan för en runda med Fanny, Sarah och Sofie. Shoppa lite, köpa present till Sarah och till bolaget. För imorgon kväll ska vi nämligen hem till Sarah lite tjejjer och käka födelsedagsmiddag och så kanske vi går ut och tar en drink eller två, det ser jag fram emot :) Lite gladare nu som ni kanske märker, och det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!