första juni!

Så var denna dag över. Har inte piggnat till en enda gång sen imorse när jag vaknade. Jag såg ut som jag sov imorse när jag kom till jobbet. Natta frågade vad jag hade pysslat med under natten haha. Men ah, är väl bara så otroligt schleten helt enkelt. Jobbet idag var pain fan. Jobbig lunch och jag slutade fem så det kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Haha nu lät det som att det var sent men menade inte så, vi brukar aldrig jobba sådana pass bara så det kändes konstigt. Efter jobbet käkade vi lite och sen så kom Sofie ner så gick jag, hon och Fanny runt lite på stan och kollade födelsedagspresent till Sarah och vi vet vad det blir :) Sen satt vi oss på gränden och drack kaffe och chilla. Sen åkte jag och fanny och köpte varsin ben&jerry´s och så skjutsade hon hem mig :) Nu ska jag ringa camilla och sen ska jag slänga mig i soffan och kolla på bigbrother och säkert nån film sen somnar jag nog som en stock. Ledig imorgon och det ska bli skööööönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!