party rockers in the house tonight everybody just have a good time

Gudars skymmning vilken helg. Idag mår man, men precis som man förtjänar. Ska inte köra "jag ska aldrig mer dricka" utan funderar mer på "jag ska aldrig mer sluta dricka", lär ju inte bli bakis då heller. Skämt och sido, jag ska berätta lite kort om helgens bravader.

I fredags så jobbade jag såklart men fick gå hem lite tidigare så drog hem då och duscha och fixa mig och taggade till lite med Camilla och så drog vi hem till Tessan som hade förferke i hennes trädgård. Hade jättetrevligt, mycke blandat folk och några nya ansikten. Satt där i ett par timmar och bara prata och skratta. Sen fick jag förstås för mig att jag skulle spela fotboll med en liten (12 år kanske) kille som också var på innergården. Tessan sa att det var bra att jag lekte med honom för hon var inte den populäraste i hans föräldrars ögon men det sluta ju med att jag utklassade honom i klockan och ena med det tredje så han gick väl in och tjura sen. Kul var det i allafall. Vi tog iallafall en taxi ner till sjörkogen för Dejan skulle vimmla runt med kameran där osv. När vi kom dit så var kön typ till hamnen ungefär, nej men den var sjuk lång. Ingen vip-lista fanns och allt var allmänt skit tills vi såklart fick gå in vip ändå haha ;) Rätt skönt. Så vi dansade och hade kul där halva natten tills jag och camilla köpte med oss mat och åkte hem. Deck på en gång för jobbet väntade. Här kommer lite bilder från i fredags.

 
Helmer och Nina

 
Andre och Dejan och peacemannen minns jag tyvärr inte namnet på.


André och Dejan

 '
Jag och Cämel. Och där nådde vi gränsen på bloggvänliga bilder.

Skriver om lördagen i ett annat inlägg efter jag dushat :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!