you will lose me if you continue like this..

Hellu :) Haha hade fetaste besöksrekordet igår för att vara min blogg lixom. Men hej ni tvåhundra till som hittade hit! Sketa bra ju. Sitter här och dricker kaffe nuja, det är typ molnigt ute så går inte att schteka idag inte. Men det är lika bra, ni skulle sett hur jag såg ut igår, min bränna var inte den charmigaste så att säga. Men det mesta har lagt sig under natten. Har precis målat naglarna, fick något kit med nagelsaker från pappa som dom ger ut till gästerna på Elite hotel så fräscha till dom lite, behövdes. Aslånga nu, sweet :) Men jag har något fixidé i mitt huvud att varje gång jag målat naglarna ska jag göra allt och ingenting, jag ska röka, jag ska ta kaffe, jag spiller kaffe, jag måste torka upp det, ska ringa mamma osv. Men än så länge har dom inte förstörts, men det kommer.. envisas ju just med att blogga :S Ahjja, ska hoppa in i duschen om ett tag och fixa till mig för ikväll blir det jobb. Ska dit lite tidigare för att käka bara och dricka lite kaffe, älskar´t! Låt denna vecka och helg gå fort som satan för vi lever typ på luft och vi får inte lön förräns onsdag nästa vecka. Och jag har LOVAT mig själv att jag inte ska ta emot pengar från varken mamma eller mormor, måste lära mig att kunna leva på en lön en hel månad, jag jobbar på det! ;) nee, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!