Vadå, har det vart helg?

Folk snackar om långhelg, helg överhuve taget lixom. Det är fortfarande "helg" för vissa, det är ju sveriges nationaldag. Själv vet jag inte om det är lördag eller tisdag men det kvittar ju för jag jobbar ju ändå. Lite så känns det faktiskt. Men men.. det är måndag idag och vi tar väl ett djupt andetag och samlar lite energi för ännu en jobbvecka. Om jag är ledig nästa helg? Nejnej, pfft. Haha bitter? Tjaa.. det är okej att vara det ibland!

Igår då :) Då samlades vi, Fanny, Sarah och Sofie hemma hos mig. Det blev här istället eftersom Sarah har katter osv. Men det gick ju lika bra det ju :D Vi började på balkongen med vin, melon och vindruvor och bara satt och snackade lite granna :) Sen drog vi oss innåt för att småkolla lite på BigBrother finalen och lyssna på lite musik osv. Och sen körde vi lite ölspel. Efter många om och men och hur och när så kom vi allafall hemmifrån och cyklade ner till stan och hamnade inne på Pluto. Tror att Movitz spelade, heter dom så? Ah det var ett band där iallafall och det var rätt mycke folk så det var kul :) Fan vad folk var dräggiga då? Alla vi var skapligt på banan igår så det märktes mer än vanligt att folk var odrägliga haha. Men inte gjorde det något, fick bara ännu en anledning att bara garva. Sen cyklade vi allafall hem och jag somna nästan på en gång. Nu imorse har jag städat upp efter oss och träffat Camilla som kom hem från Uppis. Jag börjar inte förrän halv ett idag så ska dricka lite mer kaffe och bara chilla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!