All I can do is be me, whoever that is.



Hej :) Idag är fallsan glad! Dagen började med att jag träffade på Nillepille på tåget så fick sällsis till Västerås. När vi var framme skulle han vänta på skjuts och jag vänta in Fanny så vi gick och tog en kaffe på jobbet så träffade jag på Raffis också, jätte kul att träffa han för det var så länge sen :) Sen satt vi där och snackade ett tag innan vi gick vidare till Hamnen och Café Kajen. Solen sken som aldrig förr och det var vindstilla så det var underbaaaar att sitta där. Åt en jättegod sallad och drack latte. Satt och prata om allt mellan himel och jord. Vi måste ha suttit där i flera timmar för helt plötsligt var klockan halv 6 när vi hade gått en liten runda på stan. Fick faktiskt med mig en jacka från Lindex som jag kollat på jätte länge men tyckt den var lite för dyr men nu var den nedsatt med 300kr så då slog jag till. Plus att Fanny sa att jag verkligen skulle köpa den för att den var assnygg, så då försvann det där "ska jag, ska jag inte" haha. Sen köpte jag en vit transparant skjorta på Cubus faktiskt. Casual och nödvändig bara. Sen åkte jag med 7 bussen hem till Sala och gick hem till mormor och snackade med henne i en timme. Haha ser ni? Idag känns allt bara så underbart igen. Är man normal då? Jadå! Sen såg jag idag också att jag är ledig den sista april (valborg), så jävla fett! Det är min, Camilla och uppsalagrabbarnas bästa dag på året ju ;P! Vi hade så jävla roligt sist så det fattar ni inte. Och vi ska göra om samma sak i år igen, längtar verkligen :)

Imorgon så jobbar jag bara kväll, det ska bli skönt. Men först ska jag med Nille till hans mammas jobb och gå ner i källaren och kolla på alla kläder :D Hon jobbar i en secondhandaffär här i Sala så då förstår ni att jag kommer känna som att jag är i himmelriket. Älskar verkligen det. Hoppas jag hittar något udda och snyggt :) Nu ska jag hoppa i sängen och kolla på lite seier. Längtar till imorgonbitti då det är final av stylisterna. Hejja Nicklas!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!