awsome dag, rakt av

Hej :) Förskylningen är lika kass som den var igår, fan alltså. Men jag är ändå glad :) Dagen har vart super. Började med två och en halv timmes jobb, gick bra, men sjukt irriterande med min rethosta. Efter jobbet så gick jag och Natta runt lite på stan och sen bestämde vi oss för att äta. Så vi gick tillbaka till jobbet och gjorde det. Sen kom min bästaste så gick vi runt på stan och gjorde massa nödvändigt. Sen gick vi tillbaka till mitt jobb och drack kaffe och snacka. Åh, den här sommaren kommer bli så bra om allt blir som jag hoppas och vill. Det kommer bli mycke jobb men förhoppningsvis kommer det bli awsome :) Och så har vi en masssa planer som bara ska gå av stapeln nyss. Bara man tror lite på sig själv, och det gör jag! Fan vad bra allt är och ska bli :) Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på webtv och äta godis. Om jag mår bättre imorgon ska jag först träna en timme (tvivlar starkt, haha det är konstigt det där att man (läs:jag) alltid får för mig att börja hårdträna när jag är sjuk, då jag vet att det ändå inte går ;) haha) och sen är det jobb 18 till 21.30, fint det. Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!