back to work, back to normal

Oj vad svårt jag hade att somna igår. Låg och kolla på bla. ballar av stål tills klockan halv 3, jag var hur pigg som helst. Men det är väl så när man måste upp dagen efter lixom. Men jag mår helt okej nu alltså. Sitter och dricker lite kaffe. Bussen går om en timme drygt. Och jag har duschat och fixat klart mig så det är bara kläderna kvar. Hihi, ser att Natta jobbar samma tid som mig, kanske kan tvinga henne ut i kylan och knäppa kort mig ;) haha! Det är nämligen hon som blir mitt offer oftas. Men gud hon tycker det är så kul! ;) Hon säger typ "men snällla snälla kan ja få knäppa kort på dig, jag kanske kan få vara med på ett? Så kan du kanske typ lägga det på din blogg?" Eller hur Natta ;) hahahaha... Åh, börjar få tillbaka jobbmoodet nu alltså! Faaan vad ja ska sälja BIFFAR idag tänkte ja säga... det lät ju riktigt fult, och groteskt.. Ah folk får äta vad dom vill. Haha... Åh nu pratar ja sådär mycke igen. Känner på mig att jag kommer garva sööööönder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!